Bende de maalesef aynı sorun doktorun verdiği fitil ve krem kullanıyorum ve kullandığım gibide sürekli temiz bez sıcak ütüleyip koyuyorum bi kaç defa tekrarlıyorum uyuyncada sıcak koyuyor öyle uyuyorum 1 kaç güne rahatlamış oluyo sıcak yumuşatıyo zaten