tgbktszdmr Arkadaşlar ultrasonda bebeğimi görünce çok mutlu oluyorum. Adeta enerji yükleniyor😅 bir ay çok uzun değil mi sizce de bir daha ki kontrolü iple çekiyorum.
sultanacan tgbktszdmr Aynen bende bazen diyom keşke şu ultrason cihazından bi tane evede alsak saat başı bakardım herhalde :)
haziranin25i Bana kalsa hergun gider kalp atışını duyar ve yüzünü görürdüm ama ne yazık ki ayda 1 çağırıyor doktorlar 🥴
halitefe tgbktszdmr ultrason cihazına fazla girmek değil canım kalp atışı dinlemek kısmen riskli sesi dinlemek için ısı gönderildiği için onun dışında ultrasonla normal bakmanın hiç zararı yok doktorum o sebeple sıkıntı yok demişti her gittiğimde kalp atışı dinlemiyorum bende