Kizlar cumartesi günü Doktor insülin başlatti. Koldan vurdum 3 gece ama biraz zor oldu karnimdan vurdum bu akşam.bisey olmaz demi.normalde göbekten yapiliyo ama hamileyken de yapiliyo mu bilmiyorum.yapilmasa doktor söylerdi de diye düşünüyorum. İğneyi şimdi yaptım içim rahat değil.cumartesi başka bı soru sormuştum arkadaşın birine Doktor kesinlikle karından yapma demiş buda kafamı karıştırdı.cok uzun oldu ama sizce sorun olur mu göbekten ya 🙄🙄😔😔😔😔