Serife43 ya benim trombosit düşüklüğü var özelerde Hematoloji bölümü yok daha sonra dediki doğumda kan lazım olur bulamayız ama tam teşekürlü bir hastaneye gidin yani devlete devlette salla başını al maaşını yapıyorlar ilgilenmiyor şehir hastanesi açılmış bir yatak boş yokmudur en azından doğum yapana kadar yerimiz yok diyor devlette ilgilenmiyor Allah yardımıcımız olsun sağ Salim kucağımıza alalım başka bişey istemiyorum