45 gün önce sezeryan oldun dün gece sabaha karsı uyurken dikiş yerimde değil iç tarafsa aşağı vuran ağrı oldu 2 3 saat uykudan rahatsız etti.. akşamındada bi anda su geldi sarı gibi 1 2 kaşık kadar silerkende yine geldi normalmi başına gelen varmı mikrop falanmı kaptım acaba ??