Rosalinda ben karistiriyorumda bu spinal belden aşağı uyusturulan değil mi ben ilk doğumu spinal yaptım gayet de güzel geçti bebeğimin doğduğu anı kucağıma koydukları ana herşeye şahit oldum çok güzeldi ama şimdi bidaha hamileyim yinede korkuyorum valla