Bende aynı senin gibiyim keseyi 5. Haftada gördüm 6. Haftada bebeği 7+1 de çok şükür kalp atışını duydum. Daha öncesinden bende acaba dış gebelik mi acaba boş gebelik mi diye düşünüp duruyordum şimdide kalp atışı duyulunca doktorum 3 hafta Sonra gel dedi ama her gün içim içimi yiyor bir sorun yoktur inşallah diye düşünüp duruyorum bu süreç sanırım doğuma kadar böyle gidecek 😊