Rana-26 Kızlar ne durumdasınız ( buda bana totem olsun 😁 belki kizim gelir ) 40+0 ız bugün yürümek ten bacaklarim artık tutmuyor ama tik yok 41 olana kadar normal için bekleyecez hala gelmemiş olursa sezeryana dönecek haklarimzda hayırlısı olsun 😊😊
sekerrbu Rana-26 40+4 benim prensesimde gelmiyo cuma günü yatis yapiyorum dr bugun bi fitil oldugunu soyledi acilmayi ve sanciyi o vericekmis biraz arastirdim suni sanci degilmis kendi sancinla dogum yapılıyormuş
Resmiye53 41.haftamızdayız tam :) Artık yürümeyi bıraktım cunku gelmiyor,gelmeye niyeti yok🙈 Doktorum banada cumaya kadar kendılıgınden gelmezse eger cuma sabahı sezaryenla alacagını soyledi. Hayırlısı hepımız hakkında hayırlı dogumlar ınsallah😌
Resmiye53 aysegulkaya Bebeğimin kafası kanala girmedi henüz 41.haftamda oldugum halde. O yüzden cumaya kadar düşmezse,kendılıgınden gelmezse sezaryen mecburen. Ben illada normal veya sezaryen taraftarı degılım. Nasıl saglıklı gelecekse dunyaya o sekılde olsun :)