Eeisitan Medicana 4 bin tl sezaryen normal farketmiyor dediler tabi pazarlık payı vardır muhtemelen 😬 ben sadece telefonla arayıp bilgi aldım .
sareninannesi_ Eeisitan Büyük Anadolu hastanesinden bugün fiyat aldım normalde 4 binmiş eşimin işyeriyle anlaşması olduğu için 3000 dediler oda içinde ayrı fiyat istiyorlar standart oda 400 tl dedi. Yani 3400 tl 🙄
Sermec27 Eeisitan ben de medicanaya gidiyorum lale hanıma normalde muayene ücreti 185 TL galiba ama eşim yedaş calışanı oldugu için 159 aldılar sanırım dogumda da indirim olur daha önceki dogumumda büyük anadolu hastanesinde 700 TL indirim olmuştu
sareninannesi_ Sermec27 büyük anadolu hastanesinde özge piri mantara gidiyorum . Biz hangi doktora gittiniz memnun kaldınız mı daha önceki doğumunuzda acaba
Sermec27 sareninannesi_ ben de özge hanıma gitmiştim martta orda olmuştu dogumum ama ben oğlumu kaybettiğim için yeni gebelikte özge hanıma ve o hastahaneye gidemedim ama özge hanım cok iyi ilgili bir doktor hala ne zamn yazsam yanımda olur destek verir
sareninannesi_ Sermec27 Rabbim yokluğunu göstermemiş tekrar hamile kalabilmişsiniz ne güzel sevindim sizin adınıza. Bende doğumu büyük anadolu hastanesinde düşünüyorum ama bakalım umarım memnun kalırım
Sermec27 sareninannesi_ inşallah bunu kucagıma almak nasıp olur ama hastahane ve özge hanımdan memnun kalmıştım ben ne yazık ki sonu güzel bitmedi inşallah bu sefer kucagımıza alırız sag salım 🤲