Kızlar ben normalde hep omre yaptırırdım, dipten hiç boyatmadım saçımı, en son da geçen sene düğünüm olacağı zaman boyamıştım, şimdi nasipse doğumdan sonra saçlarımı dipten ombre geçişli boyatmak istiyorum, doğumum kış olacağı için saçlarımı yaza doğru boyatırım diyordum ama emzirme döneminde saç boyanır mı boyanmaz mı kafam çok karıştı, bitkisel boyalarla da boyatmak istemiyorum açıkcası, bu konuda tecrübesi olan var mı? Ya da sizler neler düşünüyorsunuz