Herkese iyi aksamlar. Ertesi gün hapina 1bucuk gün sonra içmeme rağmen hamile kaldım. Doktora gittiğimde sakat kalma gibi bir durum olmayacağını ama kalp atışını baslamama ihtimali olduğunu söyledi. Cumartesi gün hir daha gidicem insallah kalp atışı baslar. Başına boyle bir durum gelen var mi? Bilgi verir misiniz lütfen