Dfmuhammed Kanamam oldu hastanede yattim durdular 33+4 haftalik doktor 2 hafta daha dayanmaya calis sonra normal dogum olur dedi eve geldim iki gundur adet olur gbi kahverengi lekeler yine gelmeye basladi sizce normalmi igne serumlarn etkisi mi ?