Kızlar merhaba çok canımı sıktığım için yardımınıza ihtiyacım var bugün kan testi yaptırdım 5+4 haftalık hamileyim ve hemogramda NE% ( netrofil) 71.7 çıktı. Geçen hafta 60.4 dü bu hafta niye bu kadar yükselmiş olabilir? En yüksek değer 71.1 olması gerek diye gözüküyor aralığın çok çok üstünde değil ama beni korkuttu neden olabilir bu?? Normal mi