MervErdo Kızlar 17 haftalık hamileyim tuvalete kamp kursam yeri normalmiş onu forumda okuyunca anladım da bendeki sıkıntı sanki altıma kaçırmışım da ıslanmışım gibi hisle tuvalete koşuyorum ama bişey yok o normal mi böyle olanınız var mı