Flzcyln bana da aynı tanı 22.haftamda kondu. 10 gün öncesinde her şey yolunda demişti doktorum, ayrıntılı usg ile bakan doktor tanıyı koydu. Günde 2 bardak taze sıkılmış havuç suyu, yarım litre zemzem, 1 maden suyu, 3-3.5 lt su içtim. Bol bol armut ve karpuz yedim. Şu an 34.haftanın içindeyiz ve suyumuz iyi durumda çok şükür. Hedefimiz 37-38🙏🏻🌸 Doktorum 28 i görsek çok şükür diyodu hep🤗🙏🏻 Haftalık takip olduk. Sıkıntılı bi süreç ama kendinize ve bebeğinize inanın. Bol sıvı tüketin tabi doktorunuza danışarak. Dinlenin, stresten uzak durmaya çalışın. İyi bi perinatolog bulun ve ona takip olun🙏🏻🌸 hayırlı doğumlarınız olsun inşallah🙏🏻🙏🏻