Zeynebcicek benim geldi ama bebeğim henüz doğmadı. Bitane doktor parlaklık gördüğünü söyledi sonra 3 doktora daha gttim onlarda görmediğini söyledi,biraz takıntı yapmıştım sonra Allaha bıraktım düşününce inşallah sağlıkla gelir🤲🏻Sizde çok takılmayın bebeğin o anki konumuna göre de olabiliyormuş Rabbim sağlıklı evlatlar versin hepimize