mavilibisey ben de ilk 3 ay cok kaygi yasadim kalbi durur mu, duser mi tutunur mu, bulantilardan hic yemek yiyemedim kilo verdim acaba yeterli besleniyor mu, neler neler… vucudunda hormonlar tamamen degisiyor bu da psikolojine etki ediyor cok cok normal. Hemen anne gibi de hissetmedim ben bebekle bag kurabilmem cok zaman aldi. Kaygilar hep var. Ama bir noktada kafani dagitacak, bu dusuncelerden uzaklastiracak bir ugraş edin kendi moralini yukseltmeyi zamanla ogrenmen lazim. Hamilelik beklemek demek, sonuc bekledigin cok sey oluyor, down sendromu testleri, seker yuklemesi, detayli ultrason, hatta bazen beklenmedik enfeksiyon, lekelenme gibi durumlar. Yolun uzun, ne kadar akisina birakabilirsen surecin de o kadar su gibi akar. Sen doktoruna guven, her seyi ona sor. Gerisi hallolur Allahin izniyle.