Lütfen yardımcı olablir misiniz dertleşmek istiyorum iyi gelir diye düşünüyorum 😔
ikinci hamileliğim ve hamile kaldım kalalı sürekli kusma bulantı baş agrısı cekıyorum üç aylık olduk
ve cok kötü iç sıkıntım var geçmek bılmıor resmen yaşama Sevinç’imi yook etti böyle olan hisseden var mı ne yapmam gerek 😢
panik atak var korku endişe bir yerim agrısa acaba covid miyim ölecek miyim bebeğe mi birsey olacak sürekli bunlar hic mutlu değilim😢😢😢