asdfk Kızlar ben 100 gr şeker yüklemesi yaptırıcam sağlık ocagında 50 gr yapıyorlarmış hastanede yaptıran var mı sıra alınıyor mu
Yarenimm asdfk evet cnm dahiliye ye almıştım ben geçen hafta yükleyeyim 50 yüksek geldi 100 normal cikticikti