Öncelikle böyle güzel ve tarifsiz bir duyguyu bizlerede yaşamayı nasip eden yüce rabbime hamd olsun, çok şükür ki bu mutlu günleri gördük ve yaşadık, rabbim isteyen hiç kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah ❣️
İstanbul Çamlıca medipole gebeliğimizin en başından Zeynep Elmalı’ya devam ediyorduk. En son yapılan 3 gün önce cumartesi günü çatı muayenemiz de çatımım müsait olması ve benim korkmama rağmen normal doğumu istemem ve doktorumuzunda yönlendirmesi ile kendimizi normal doğum olarak hazırladık önce Allahın izniyle.
Çatı muayenemizden iki gün önce nişan diye bahsedilen sümüksü mukoz gelmişti ve hafif bel ağrılarım var idi. Pazar günü öğleden sonra 5 gibi Hafif bir su geldi doktoruma yazdığımda şüphen var ise acile bir görün dedi. Bizde akşam yemeğini yiyelim öyle gidelim dedik. Eşimi beklerken akşam 8′den sonra olan oldu. Gerçekten suyunuzun geldiğini çok rahat anlıyorsunuz, sakın merak etmeyin nasıl anlarım diye şakır şakır akıyo istemsizce. Akşam 9 gibi hemen acilden giriş yaptık. Kerime binici isimli doktorumuz nöbetçi idi. Hemen nst bağlanıldı ve muayene olduk suyum zaten gelmişti ama bebek kanala girmemişti çok yukarıda dedi Dr 8 saat bekleyelim dediler. Nst ile kontrol ederek ilerleyelim diye karar verdik. Vakit ilerledikçe gece 12 gibi sancılar artmaya başladı ve sancılar şiddetlenmeye başladıkça bebeğin kalp atışları çok düşmeye başladı ve daha sıkı kontrol etmeye başlanıldı ve zaman ilerledikçe bu tehlikeli durum daha sık tekrarlamaya başladı ve doktor hanım daha fazla riske giremeyiz ya kordon boynuna dolandı ya da başka bir sıkıntımız var dedi gece 02.50 de zorunlu sezaryena girmek için acil ameliyata alındım. Herşey o kadar çabuk geçiyor ve ilerliyor ki, titreyerek girdim ameliyathane zaten hastane fobim var idi, hepten panik oldum. Allah personeller o kadar anlayışlı idi ki, çok yardımcı oldular.Anestezi uzmanı ile yaptığımız iştişare sonucunda spinal sezaryen olarak karar verdik çünkü aklımda hiç genel anestezi olmak yok idi, o bir anlık olan görsel şöleni ve heyecanı asla kaçıramazdım, böyle düşünürken bir yandan titremekten kendimi alamıyordum istem dışı kendimi kasmıştım çok kötü. Spinal sezaryen olarak devam ettik. Ameliyata başlaya daha 5 dk olmadan Allahın mucizesi olan güzelliğin sesini duyunca afalladım Bi anda; ne çabuk çıktı o dedim öyle gülüşmeler eşliğinde 1 dk. Sonra oğlumu yanıma koydular misler gibi kokuyordu canım benim ☺️ Biraz yorgun doğmuştu ama Allahın izniyle bir aksilik olmamıştı çok şükür. Yakışıklı Ömer Yılmaz 51cm ve 3480 gram doğmuştu.
Doğumdan sonra kötü olan tek taraf gaz sancısı çekmek ve hastanede kaldığımız 2. gecede artık gaz sancısının sırtıma ve sağ göğüs kafesime verdiği sancıyı, acıyı anlatamam. O kadar gerildim ve asabım bozuldu ki anlatamam. Ağrı kesiciler ile çok şükür bir nebzede olsa hafiflemiştim.
Buarada eşim 💕 canım yol arkadaşım benim Allah razı olsun bin kere her zaman bana evde, hamilelik döneminde, ve şimdi herşeyime koştu. İlk gece görümcem ile beraber kaldılar, sonraki akşam sadece eşim kaldı. Bebeğin altını değiştirmekten tutun, benim kalkmam, yürümem, sinirim, stresimi hiç oflamadan çekti. Allah yokluğunu göstermesin.
Buarada hamilelik boyunca diyetisyen ile çalıştım ve 9 kilo aldım sadece.
Buarada bebek hemşiresi sütümün çok iyi ve güçlü olduğunu söyledi,ilkten tabi emzirme işinde sorun yaşadık ama 1,2 emzirmeden sonra Allahın izniyle o işinden üstüsünden geldik.
Aklıma gelenler şimdi bu kadar. Sormak istedikleriniz olursa nacizane cevaplarım. Rabbim evlat isteyen hiç kimsenin kucağını boş bırakmasın, bu mis kokularını içlerine çekmeyi nasip etsin. Ve hamile olan herkeslere de kolaylıklar nasip etsin bir avazda, su gibi akıp gitsin inşallah…
çok şükür evimizin neşesi ile yuvamıza geldik ve bu sevgi dolu satırları sizlere yazıyorum.
Sizleri önce Allaha emanet ediyorum, sonra sizi sizlere. Herkese iyi günler olsun inşallah 🌼