Gebeliğim daha çok yeni. Her gün d vitamini alıyorum, folik asit içiyorum. Doktorum şu an başka bir şeye ihtiyaç duymadı. Ama sürekli aklımda aynı soru var. Ya yeterince besleyemezsem bebeği? Ya eksik kalsiyum alırsam, ya yeterince vitamin alamazsam, ya yanlış bir şeyler yaparsam… diye diye diye kendimi yiyorum şu an. Annelik böyle bir şey mi? Her şey bu kadar endişeli mi oluyor? Çünkü ben gerçekten delirmek üzereyim 😔