Iyi akşamlar arkadaşlar. Sizden bir ricam olacak bir anne olarak beni sizden iyi anlayan olamaz diye düşünüyorum. 35 haftalık hamileyim ve bebeğime ise hipoplastik sol kalp sendromu teşhisi konuldu. Iki hafta sonra sezeryanla alınacak denildi. Doğduktan sonra yoğun bakımda yatacak ve kalbinin damarı kapanabilecegi için kalp ameliyatı olacak ve kalbine stent takılacak denildi. Ve ne zaman çıkar bilinmiyor. Kucağıma ne zaman alırım onun kokusunu ne zaman içime çekerim bilmiyorum. Sizde bir anne olarak Sizden isteğim dua etmeniz. Oğlumun yaşamasını istiyorum lütfen bize dua edermisiniz ?