esilemerveker Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲 ben iki defa sezaryen oldum. İkinciyi 2.5 ay önce oldum. Aslında acısı aynı ama ilkde başımıza ne geleceğini bilmeden gidiyoruz hastaneye ama ikincide ne yaşayacağımızı az çok biliyoruz. Benim eltim 3 defa sezaryen oldu ikinci doğumda iki yarayı birleştirmişlerdi demişti bana ama benimki öyle olmadı ilk yara duruyor ikincisi onun 1 cm falan aşağısında. İlk doğumumu özelde spinal anestezi ile yapmıştım çok rahattı uyuşukluk birkaç saat sonra geçmişti ve ağrı kesici iğne yapıldı ve acı hiç yok denecek kadar azdı. İkinci doğumumu üniversite hastanesinde yapmak zorunda kaldım sağlık sorunlarım sebebiyle. Anesteziyi nasıl istiyorsun diye sordular bende taşikardim var genel istiyorum dedim ama bebeğe zarar verir diye korkuttu beni hemşire bende o zaman spinal yapın dedim ama epidural yapmışlar ayaklarımı hissediyorum dedim sonrasını hatırlamıyorum uyandığımda karnım ağrıyor diye sayıklıyordum. Ağrısı ilke göre bir tık daha fazlaydı. Ama bence bünye meselesi bide doktorla alakalı. İlk doğumumda ameliyattan 4 saat sonra sıvı tüketmeye başladım sonrasındada yemek yedim. İkinci doğumumda gaz çıkarmadan hiç bişey yiyemezsin dediler iki gün sadece 4 saatte bir yarım bardak su içebiliyordum başka hiç bir şey yememe izin vermediler resmen aç durdum. Yeme içme konusu tamamen hastaneye bağlı bişey. Size tavsiyem herhangi bir sağlık sorununuz yoksa anesteziyi spinal yaptırın.Kusura bakmayın uzun oldu 🙈 Benim yaşadıklarım böyle merak ettiğiniz başka bişey varsa cevaplarım ☺️