Mrb can anneler bugün ayrıntılı ultrasonumuz vardı herşeyimiz çok.sukur iyi cıktı doktor olumsuz hıc bir şey söylemedi en son kalbinin sol tarafında çok ufak parlaklık var ama sorun değil kafana takacak bisey değil çoğu gebeler de çıkıyor 2 yada 3 hafta sonra kaybolur dedi bunun için bisey yapmam.lazim mi dedim hayır dedi peki bu parlaklığı kendi doktorum da görebilir mi dedim görsede görmesede sorun değil dedi başına böyle bisey geln varmı ister istemez kafam bulandi