Hnfesin Benimde bir ara hem düşük riskim hem bulantım vardı canım yandığında ağlıyordum ağlamak insanın en güzel duygu sağaltma yöntemi rahatlatıyor fakat dediğim gibi sürekli stres yaparak ağlamak farklı bunu yapmamaya çalışın lütfen . En iyi sakinleşme yöntemi olarak bebeğinizle konuşun sürekli elinizi karnınıza koyup sevin konuşun o zaman daha iyi hissediceksiniz inşAllah 🌸