Seyhann0606 ilk doğumumu 5 buçuk sene önce spinal sezaryen yaptım bir boydan gecelik bir de pijama takımı götürmüştüm. Direkt pijama takımını giydirdiler belinin lastiği hafif gevşek olandan alın ya da bi beden büyk alın çok rahat oluyor. Ben şahsen bu doğumumda (29+2 yiz) da alt üst pijama takımı koyucam. Bence doğumda dikiş e gelir acıtır muhabbetine girmeye gerek yok çünkü bi sürü ağrı kesici veriyolar. Bana dikiş atmadılar incecik lazerle yapkştırdılar hiç bi acı da olmadı. İnşallah sizin de kolayolur doğumunuz 🌺🌸🙏🏻