Elir benim oğlumda 4 5 haftalıkken kese fasulye gibiydi 9 haftadan sonra hep yuvarlak olarak devam etti bence kese şekliyle pek ilgisi yok cinsiyetin şimdi 5+5 haftalık hamıleyım bunda da 4+4 ken keseyi gördüm yine fasulye şeklindeydi cinsiyet ne olur bilmiyorum hayırlısı