Zngn0435 Merhaba sevgili anneler. Hepsiburada’da anne yanı ahşap beşik var markası Baby Bee 625 TL ye geliyor ama pek yorum bulamadım. Kullananız var mıdır ,önerir misiniz?
Deleted5544 Zngn0435 evet ama komşuları rahatsız edicek yada çocuğu uyandıracak kadar değil ahşapların hepsinde var o ses
isimsizbebek Zngn0435 tam set aldım ama bilseydim almazdım. Beşikten çok memnunum. Ama setinden degil. Sadece yatağını kullanıyorum. Korumalıklari Cok kötü. Aldigimda yıkadım ve hep içi dağıldı.
Zngn0435 isimsizbebek yaa çok teşekkür ederim ben de ona göre bakayım o zaman zaten bebek yastığı ile yorganını almıştık olmadı sadece yatak ve beşik alırım.
Zeynep1122 isimsizbebek ben de yıkadım dağıldı ama sonradan elimin gireceği kadar alttan dikişi söküp geri düzelttim elimle siz de öyle yapabilirsiniz ☺️🌺
Zeynep1122 isimsizbebek bir de yatağı bana çok ince geldi sünger gibi kullanışlı oluyor mu yeni alsam mı diye düşünüyorum sizce gerek var mı yeni almaya ?
isimsizbebek Zngn0435 evet , sadece beşiği alıp yatağı da farklı bir yerden alabilirsiniz. Besikle tam set alınıyor ya da sadece besik alınıyor diye biliyorum..o şekilde satış yapıyor olmalılar. Asla tavsiye etmem setli almanızı
Zngn0435 isimsizbebek Yatak ve beşik birlikte de satılıyor Heynerin kendi sitesinde fiyatı o şekilde 609 tl.
isimsizbebek Zeynep1122 bu düzelecek gibi degil çok boşluğu var. İçi resmen boş gibi duruyor toplandığı için. Yeni korumalık bakıyorum bebeigm şimdi 8.5 aylık. Korumalığı kaldırmaya başladı
isimsizbebek Zeynep1122 yatağı normal geldi bana. Yataktan yana sıkıntım olmadı . Bayağı da kullanırım
isimsizbebek Zngn0435 onu bilmiyorum ben Hepsiburada dan almıştım geçen sene. Öyle seçenek varsa alabilirsiniz. Yatağından memnunum ben siz de memnun kalırsınız umarım. Zaten bebek için yapılan bir yatak