Naz555 canim ben degil ama arkadasimin basindan beri bebegi asagida. 36.haftaya geldi. Yurumede durmada vs zorlandi isine duzenli gidemedi ve kontrol altinda. Yani bi sorun yok sadece hamileligi zor geciyo. Boyle bi durumu doktorun farkedip mutlaka soylerdi veya sen de farkedebilirdin diye dusunuyorum ama kiyaslama yapmak da olmaz tabi. Belki asagidadir ama tehlike arz edicek bi durum yoktur. Doktoruna sor mutlaka. Icini rahatlat.