Valla canım benimde dediğin gibi belirtiler oldu adetime 5 gün vardı yaptım çok silik çıktı sevindim ama adet oldum öğrendim ki kimyasal gebelik diye birşey varmış bende öyle birşey oldum. Hatta mide bulantısı vs herşeyi yaşadım sanki hamile olursun da herşey olur ya onların hepsini hissettim. Zamanını bekle ondan snra testini yap. Sonra sonuç hüsran oluyor üzülmeni istemem 🙏🏻