Kizlar ben 10 aydir femera ile yumurtluyorum bir kimyasal gecirmistim haziranda ve bu ay yine kimyasal olarak gecirdim 2 cm kistim var femera kist yapiyormu gercekten yumurtadan kalan atik kisti dedi doktor kendisi gidermis kafamda deli sorular yarin doktorumuzla da konusucaz