Nazmiyeozer1 Doğumuma 3 hafta kaldı hala karar veremedim bebeğimin ismine Eliz ve Gökçe arasında kaldim
forever23 Nazmiyeozer1 bir kızım olsaydı adı Gökçe olsun isterdim😇kendi ismime uyumlu ve hoşuma gidiyor.
Didi6 Nazmiyeozer1 Gökçe güzel 🌸 Eliz ismini iyi araştır canım https://bebegimeisim.blogspot.com/2019/03/eliz-isminin-gercek-anlam-ne-kotu.html?m=1