Hilal_25 Ara ara rahimden sancı vuruyo iğne batar gibi bu aralar sık sık olmaya başladı 39+2 sizce normal mi
Edizinannesii Hilal_25 36. haftaya gircem 3 haftadır yaklaşık bende de oluyor 🤦♀️ önceden ayağa kalkınca oluyordu şimdi oturduğum yerde de oluyor 🤦♀️
Hilal_25 Sera34 40+4 normal doğumun gelmesini bi bekliyosunuz ilk hamileliiğim bilmiyorum ben zannediyorum ki 40 hafta dolunca normal doğum olursa olur olmazsa sezeryan zannediyorum nasıl oluyo