Cappon Kizlar 37. Haftadayiz dik ya da normal oturdugumda nefes alamıyorum kalbim çarpıntı yapıyor nefes almakta güçlük çekiyorum ama yattığımda herşey duzeliyo ama yatmakta bı yere kadar rahat edemiyorum sizde de böyle olan var mı ??
Ayse0149 Cappon bende 37 hastalığım aynısı bendede var birde 2 gündür belimin ortası bıçak saplar gibi ağrı var birde
Cappon Ayse0149 geçmiş olsun 😊 yarın doktora gidicem bakalım sorucam umarım önemli bişey değildir son günler diyedir