Cns_33 görüntü olarak harika ilk başlarda kesinlikle bu arabadan alırım diyordum sonra araştırdım çevrem de kullanan da çok ama hiç kimse memnun değil çok hantal yanında illaki biri olması lazım ki indirip cikartalim diyorlar
Hepsi normal klasik bebek arabasi aldı
Bende o şekilde alırım hemen almicam haziran gibi doğumum ondan sonra lazım olursa alırım çocuğu ali0 hemen gezmelere gitmeyeceğim içinkış bitimine alirim😂