nedime3555 Merhabalar, arkadaşım bana iyi bir markanın gümüş kapağını verdi. 37 sen itibaren kullan dedi. Su an 37.haftadayım. Kullanan oldu mu? Faydası var mı acaba?
ballilokum nedime3555 ben doğum yapalı bir hafta oldu. Son haftalarda başladım kullanmaya. Şimdi de sürekli kullanıyorum hiç yara olmadı
Deleted5544 kesssinlikle kullanın o kadar faydasını gördüm ki 37den sonra günde 2 saat doğumdan sonra hep takılı kaldı sadece emzirirken cıkardım
nedime3555 DenizGzm evet yorumları okudum ve kullanan anneler de yazdığına göre çok faydalıymış gümüşün iyileştirici etkisi varmış 😊
nedime3555 Deleted5544 ben aslında hiç marka araştırmadım ama silvernurse markasının iyi olduğunu duydum açıkçası arkadaşım vermese o kadar para vermezdim
Deleted5544 nedime3555 evet çok pahalı ama bence markanın önemi yok. 925 gümüş olması yeterli çünkü gümüş gümüştür 😂
eylem_ Ben de tavsiyeler üzerine aldım silvermom dan, 37 de takmaya başlayacağım . Siz de muhakkak takın.