durudenizz Merhaba hanımlar, bebekler anne karnında hıçkırıyor derler. Ben de sürekli buna benzer şeyler yaşıyorum. Bunun nedeni nedir biliyor musunuz ? İnternetten okudum doğumun yakın olduğunu söylüyor. Var mı bu durumu yaşayan?
mercimeginanne durudenizz uygulama da haftam sırasında yazdı :)) bebek emme yutma işlemlerine alıştığı için amniyon sıvısını yutuyormuş o da hıçkırmasına neden oluyormuş. Hıçkırması o yüzden çok normalmiş.. son haftalara doğru daha da artarmış 😍😍 18. Haftada yada 19. Haftamda okudum. Bizim o tekme dediklerimiz normalde hıçkırma sonrası olan şeylermiş 😍😍
durudenizz mercimeginanne ya evet ben de okumuştum kendi haftamda. Ama sonra biraz daha araştırdığımda çocuğun yakında geleceğinin habercisi olduğu da yazıyordu bi yerde. İster istemez bi korktum açıkçası
mercimeginanne durudenizz intenette herşey yazıyor çok takılmayın :)) aynı mahalle teyzeleri gibi iyi olana kötü kötü olana iyi diyor 😂😂 sağlıkla kucağınıza alın