Merhabalar, ben su an 37 haftalık hamileyim. 24.haftada sağ akciğerin köşesinde sıvı ve parlaklık görüldü. Sonrasında kan aldırıp herhangi bir sendrom var mı diye baktırdık Allah’a sükür bir şey yoktu. Bu haftaya kadar da sıvıda artma olmadı. Ama bu şekilde bir süreç yaşayan anneler var mı merak ediyorum. Özellikle akciğerde sıvı varken doğum yapanlar sezaryen mi yaptı? Doğum sonrası yenidoğan yoğun bakıma bebekleri yattı mı?
Bunu deneyimleyenler varsa yardımcı olur musunuz 😊