Bebeğim Allah nasip ederse Mart ayında doğacak havalar soğuk olacağı için kışlık bir ürün olsun istiyorum ama bulamıyorum. Hastane çıkışı dedikleri takımlar hep böyle ince mi? Yoksa öyle mi almalıyım bebek rahat edemez mi? İlk hamileliğim anlamışsınızdır zaten🙈Cevaplarınızı bekliyorum😊😊🖐🏽