MiniKaya aynı mantık düşünerek aldım ben de🙈 ne kadar hızlı olsak da vücut ısıları çok çabuk düşüyor. Kullanmak gerekli bence, fanlı ısıtıcı aldım ben standart ısıtıcılar çok kurutuyor havayı yağlı radyatör en sağlıklısı aslında ama uzun vadeli kullanılmayacağı için fazla para vermeye gerek yok😌