Esracim canım ben hemeroid hastalıgini yillardir yaşıyorum.hamilelikte inanılmaz azdı. 24. Haftamdan beri top noktasına ulaştı. 37Haftadayım şu anda 1 hafta iyiysem 1 hafta kötüyüm ve benimki çok fazla ağrı yapıyor. Tromboze kanın dağılması için daflon kullanıyorum şu anda. Bir ara artık dayanamayacak düzeye geldim lokal ile içerdeki kanı boşalttılar. Şu anda yine şişti. Anestol krem ağrı kesici fitil bide ayrı bi tane krem daha kullanıyorum. Bu ilaçları 2 genel cerraha ve 2 kadın doğum uzmanına danışarak aldım. Doğumdan sonra ameliyat olucam. Bu bela yüzünden sezeryan bile düşünüyorum. Normal doğumda beni maf edicek çünkü. Daha sonrasında bebekle bile ilgilenemiyebilirim. Tansiyonum düşüyor ağrıdan.