Kızlar 32+3 teyim. gece 12 gibi lavobadan çıktıktan sonra akıntı geldi tekrar gittiğim de kahverengi sanki regl olmuyormuşum gibiydi.hemen doktoru aradım normal olduğunu bebeğin hareketini sordu.bebek şükür hareketliydi.pet kontrolü yap devam ederse gel dedi.gece tekrar gittiğimde yine onşekilde kahverengi akıntı var.sangi Reglin sonu yada başında kıvamlı bir leke gelir ya o şekilde.çpk şükür bebeğim kıpır kıpır.ama korkuyorum😢 başına böyle birşey gelen varsa yardımcı olabilir mi? Doktora da 1,5 saat uzaklıktayım.