momiesbaby Yaklaşık 5 haftalığım. Adet sancısı gibi ağrılarım oluyordu. Yaklaşık bir saattir kasıklarımda biraz şiddetli bir sancı hissediyorum. Aynı durumu yaşayan var mı ? Sizce normal midir ?
oykuduru21 momiesbaby bende ilk haftalar adet gibi şiddetli kasık ağrıları yaşamıştım yerleşmeden kaynaklıymış sanırım ama isterseniz doktora danışın ne olur ne olmaz her bünye aynı değil
momiesbaby oykuduru21 anladım. Bana da doktorum normal demişti. Bugün biraz artınca sancı tedirgin oldum sanırım