Cellist61 hergün sabah mutlaka 1buçuk saat yürüyüş yapıyorum ve 2,5 litre su içiyorum. Bunun dışında yoğurt süt kefir ceviz hep sağlıklı besleniyorum hamur işi yok kadar çok az. Tatlı aşeriyorum ama tadımlık yiyorum. Çok şükür hiç bir sağlık sıkıntım yok ya evde temizlik yemek hep kendim uğraşıyorum hareketliyim ondan da olabilir. Sonrasında vermekle uğraşmamak İçin dikkatliyim açıkçası 🙈