Kızlar 35+5 yetim bugun sbah ve az önce akıntıda pembelik vardı böyle incecik ip gibi kan. Doktora gittiğimde normal alıntı çok enfeksiyona bağlı olabilir dedi ama içim çokda rahat değil. Korku var biraz. Serklajlıyım açılma kısalma falanda yok. Başına gelen varmı varsa doktorlarımız ne dedi