ArasMom34 bende planli hamile kaldim , 2 ay cocuk denedik olmadi gittim Ayse hanima idrar testi yapti megersem idrsr yolu enfeksiyonu varmis tedavi uyguladi hemen hamile kaldim.
dun gittim birde ultrasonda bakti cok kucuk kese varmis 3 hafta sonra bidaha cagirdi.
sezeryani iyi mi acaba diye dusunmeden edemiyorum