Esmaebru34 bende geçen yatirdım hastaneye sarılıktan bir gece kaldık. Bol bol emzirmeye çalış meme almiyorsa çay kaşığıyla besle. Uyanmıyorsa ağzına şekerli su dök 2 3 kasik kan şekeri düşüyor olabilir doktor eminimki verme diyecek ama ben ancak böyle uyandırabiliyordum. Sütümü çay kaşığına sağıp verdim ağzına mememi reddiyor diye. 10 11 yüksek değil 15 olunca hastanede yatıyor bizim 10,69a düşünce eve geri gönderdiler 10uncu günü atlattik bugun 12 günlük oldu tehlikeyi atlatmış. Sık sık ten rengini ve göz içini kontrol et sarıya dönmesin Allah korusun. Birde neden haftaya kontrol öğrenebilirmiyim? Çok geç değil mi?