39+0 olduk bugün, bebeğim en son 3900 gr’dı. Zorlanmaya başladım ve artık sabırsızlanıyorum da tabii, sürekli hurma yiyorum, plates topuyla egzersizler yapıyorum yürüyüş yapıyorum ama hiçbir belirtim yok 😄🤷🏻♀️ 40 hafta olunca suni sancı yada sezeryan olucak dediler umarım onlara gerek kalmadan kendi gelmeye karar verir 🤲🏻 Dualarınızı beklerim kızlar 🙈 Allah herkese hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin 🤲🏻♥️