Writebirds Bende ıspanak yemeği bulgur pilavi yoğurt, malesef açlık şekerim yüksek çıkınca doktor hanım herşeyi yasakladı bebişler iyi olsunda yemem zaten
oykuduru21 Writebirds hiç ev yemeği sevmiyorum istemiyor canım ama kayınvalidem ne yaparsa onu yicez artık 🙂
bebegim_28 Writebirds öğlen ıspanak yaptım bende yoğurtlu yedik akşama yayla çorbası yanına patates kızartması yaptım yarına menüm hazır😊 bugünden yoğurt çorbası var taze fasülye pilav temizlik yapmaktan vakit bulursam yanına cacık 😁 menü belli oldu mu insanın kafasında rahat ediyor 😁
Writebirds oykuduru21 sen şanslısın desene, ben mecbur yapıp yemek zorundayım içim almasa bile bebiş için
Writebirds bebegim_28 ohh maşallah bana yasak ya pilav kızartma malesef açlık şekerim yüksek çıkmış 😞😞