Doktorum bana 30.haftadan sonra sayıyoruz hareket sayısını demişti . Birde büyüme dönemlerinde yavaşlıyorlar sanırım benim bebeğim hafta atlayacağı zaman durur sonra hareketlenirdi bugün 27.haftama girdim aşırı hafif ve az hissediyorum. Biri yazmıştı 27.hafta da daha az hareket ediyormuş birşey dönemi diyorlarmış diye. Bugün bir kaç kez hissedip birde hıçkırını dinleyince paniklemedim açıkçası.